1. Bestseller Led Harnas (t.w.v. €39,95)
- Led Harnas
- Wit licht voorop (4 leds)
- Rood licht achterop (4 leds)
- USB oplaadbare accuutjes (2 stuks, 1 voor elke zichtkant)
- USB kabeltje voor opladen
producten die jouw helpen om beter zichtbaar te zijn in het donker
€297,- aan waarde en je betaalt maar €97
+🎁
je krijgt ook nog een verrassing!




4. ledarmbanden (3 stuks) t.w.v. €33,-
Ledarmbanden (3 stuks)






9. Uglow® U-Run hardloopshirt t.w.v. €14,95

10. Uglow® U-Wind Windjack t.w.v. €19,95

11.U-Road Sport Uglow® (maat S) t.w.v. €39,95
kleine versie (maat S) van het U-Road Sport zichtbaarheidsvest met verlichting


12. Hoofdlamp t.w.v. €24,95
Mooie praktische hoofdlamp

13. Handig sport tasje (t.w.v €3,95)
handig klein lichtgewicht sporttasje

14. Handige pols portemonnee t.w.v. €3,95
handig klein lichtgewicht pols portemonnee

15. lichtgewicht klein lampje t.w.v. €3,95
ultra licht gewicht lampje met sleutelhanger
De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant


Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?
De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

